wash away

INSOMNÍE, insomnii, s.f. Tulburare a mecanismului de reglare a centrului nervos somn-veghe, care se manifestă prin lipsă de somn sau prin reducerea duratei şi a profunzimii somnului şi care este întâlnită în astenii, boli psihice, nevroze etc. – Din fr. insomnie.

insomniác, -ă adj., s.m.f. (Cel) care suferă de insomnie; insomnios (2). (< fr. insomniaque

 

it`s not about the film, it`s the song

modalitatile mele de exprimare sunt nelimitate.

acesta nu este un blog terapeutic.

acesta nu este un blog profi.

acest  blog nu substituie un PR.

anunt evenimentele la care (as vrea sa) particip, incarc piesele care ma obsedeaza  si ma urmaresc zile intregi…si asta nu dintr-un motiv anume.

am la blogroll  pagini pe care intr-adevar le citesc zilnic.

 

annetaintor.com

annetaintor.com

si da,

toate ceainicele au capac. acesta nu se vinde separat.

2 Responses to “wash away”


  1. 1 eminencebasslegend Aprilie 1, 2009 la 11:38 am

    buna asta cu ceainicul :))
    doamne, de cate ori am auzit intrebarea asta, daca nu se vinde capacul. ca domne, mie doar capacul imi treeebuie, ca mi s-a spart ala vechi. dar capace de ce n-aveti? si mii de altele la fel de stupide

  2. 2 noircafe Aprilie 1, 2009 la 11:59 am

    o distinsa doamna a spart un capac de bodum si dupa ce a dat vina pe mine pentru ceea ce a reusit sa faca, a hotarat ca vrea sa platesca doar capacul:)


Lasă un răspuns

