ta-da

astazi am fost in elementul meu: a nins.

a nins isteric, am ras isteric.

la fel de isteric m-am bucurat de oamenii din jurul meu si apoi am devenit trista. nemetafizic. 

in toata isteria mi-am uitat portmoneul si floarea(primita de la anda-> if you don`t know anda, you know nothing) in librarie, eveniment constientizat doar in taxi, ajunsa la destinatie. m-am descurcat. isteria si iarna sunt my comfort zone.

azi a nins isteric and i`ve got proofimg_0059img_00641

0 Responses to “ta-da”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

